Monday, August 27, 2012

Indiferenta..

Cineva mi a spus acum cativa ani urmatorul lucru "Indiferenţa, egoismul şi individualismul ucid suflete"....si de atunci nu am mai vazut o pe persoana respectiva:-?
E ciudat...incepi o relatie trec ani si ani peste voi apare iubirea...dadada iubirea aia frumoasa ca in "filme" si din senin te trezesti ca ii esti indiferent..ce poti sa faci in cazu asta?ce poti sa mai zici?nimic...
Cam asa am patit eu...am avut o "mini" relatie de vara...si chiar simteam ca ma completeaza tipa respectiva...adica puteam sa vb 10 ore fara sa ne oprim si dupa 10 ore tot mi se parea amuzanta si ma fermeca oarecum...da bine ca ne contraziceam de 50 de miiiiiiii de ori dar asta facea sa fie totul si mai interesant...ma rog si cum ziceam de mini relatie...cu tipa respectiva ma cunosteam de cativa ani....si a trecut ceva timp pana sa mi dau seama ca mi doresc mai mult decat o relatie de prietenie cu ea..si ea la fel se pare din moment ce a acceptat dupa aproape 1 an sa incercam:))bunnnn toate bune si frumoase....ne simteam bine impreuna...poate prea bine?imi placea de ea ca stia sa spuna Nu atunci cand era cazu si chestia asta ma intriga si ma facea vreau cu adevarat ceva....inainte sa fim impreuna am incercat sa ii fiu prieten.PROASTA alegere deci foarte proasta:)))sa nu faceti niciodata asta.De ce nu cred ca pot sa va zic dar stiu sigur ca nu e bine sa faci asta cu cineva cu care vrei sa ai o relatie...
Eh timpu a trecut vreo 2 incercari de a mi da papucii...si de fiecare data imi luam o voce din aia de povestitor de desene animante si incepeam sa o impac si reuseam de fiecare data culmea.....a 3 oara a fost cu succes...am lasat o acasa...am ramas vreo 10 minute blocat pe loc...nu reuseam sa ma gandesc la nimic la nimeni...n am mai patit niciodata chestia asta...ca ceva sa ma marcheze atat de mult incat sa nu fiu in stare sa schitez nici macar un gest...Toata noaptea aia m am plimbat prin bucuresti si mi puneam zeci si sute de intrebari....dar cu toate astea nu eram in stare sa raspund nici macar la 1.....ciudat sentiment ma cuprinsese...
Ei si acum sunt tratat cu o mare indiferenta....pai lucrurl asta chiar ucide suflete sincer te omoara pe interior....bine nu stiu cum sunt altii dar eu unu asa sunt culmea si sunt barbat nu?pai si noi barbatii avem sentimente
CHIAR AVEM..pacat ca suntem catalogati toti la fel si din cauza asta unii au de pierdut..eh asta e alt capitol despre care o sa vb....ziceam despre indiferenta....mama chiar ma macina chestia asta si rau de tot....imi daduse mesaj dupa vreo cateva zile si mi a spus "nu se vede ca te afecteaza,o duci chiar bine"
da ....cate mere ai vazut care aratau bine pe afara si inauntru erau "Stricate"?iti zic eu ca multe....

No comments:

Post a Comment