Sunday, August 26, 2012

Am reusit in sfarsit....de luni de zile tot zic ca mi fac blog imi fac blog si abia acum am reusit sa o fac si pe asta...in perioada asta sunt foarte spiritual si am multe idei in cap pe care as vrea sa le scriu undeva...sa le citesc peste cativa ani sa vad ce mi putea capu la 21 de ani.pfff 21  am imbatranit....parca acum aveam 6 ani si nu aveam nici o grija...ma jucam mancam iarasi ma jucam....probabil mai si dormeam si a 2 zi o luam de la capat....
Eh....ma simt cuprins de un sentiment ciudat....pana acum un an de zile cand mai dadeam intamplator de cate un blog pe net...ziceam wtf da cum are omul asta curaj sa scrie tot ce are in cap el nu e constient ca lucrurile astea le citesc zeci sute mii de oameni?
Dar pana la urma nu toti te cunosc....deci nu are de ce sa ti fie rusine
Ma simt de parca am primit un ursulet din ala de plus(de care mai mult ca sigur ne doream toti cand eram mici) haha gen ted....chiar as fi vrut un ursulet din ala...sa vorbesc cu el...cred ca daca as fi avut asa ceva cand eram mic...mai mult ca sigur nu mai eram cine sunt azi...probabil ca eram o persoana diferita....e o chestie sa tii in tine lucrurile care te macina...si sa n ai cu cine sa discuti...si in ziua de azi sa discuti cu cineva...e nu greu ci aproape imposibil....de ce?de ce ,de ce?asta e o intrebare pe care mi o pun de mult timp...de ce nu am pe cineva cu care sa pot sa vorbesc liber adica liber liber frate...sa nu ma simt ca si cum as vorbi cu un zid...care din cand in cand parca se mai misca incercand sa schiteze un gest...am prieteni..si prietene bune si buni...dar parca sunt de pe alta lume.eu nu ei sa nu se inteleaga gresit...poate cer prea mult de la ei...dar nu reusesc sa vorbesc cu cineva...despre mine despre ce vreau eu...adica reusesc dar nu e genu ala de conversatie care sa te atraga si sa te faca sa vorbesti 5 ore fara sa ti dai seama cat de repede au trecut....poate cer eu prea mult....cine stie

7 comments:

  1. Bine ai venit in lumea bloggerilor. NU`i rau deloc pentru un prim post. Cred ca va fi foarte interesant sa te citesc, asa ca 'baga mare'! La cat mai multe relatari. Deja ti`ai castigat un cititor.
    Apropo de 'cineva cu care sa poti vorbi deschis, orice', iti recomand sa faci asta cu o persoana pe care nu o cunosti personal, cu care nu ai nimic in comun. Aceasta nu va fi niciodata subiectiva.
    O seara/zi/dimineata buna! :)) (depinde cand vei citi comentariul)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos:)stagiul la natatie l ai facut pentru ca esti la unefs nu?

      Delete
    2. Da :) anul 2 acum. Kineto. Sunt sanse sa ne fi intalnit candva, cumva, pe la facultate.

      Delete
    3. Si eu sunt tot la kineto...si teoretic ar trebui sa fiu tot anul 2:)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. :))ms andreeeeeeaaa:*poate rsp pe fb ca sa ma mai lamuresti si pe mine cu una alta

      Delete