Tuesday, September 11, 2012

Septembrie....

Am lasat`o mai moale cu scrisul in ultima perioada. De ce? Nici eu nu prea stiu. Parca nu gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie cat mai clar lucrurile din viata mea, vara extraordinara pe care am petrecut`o.
Am avut parte de o multime de descoperiri, atat legate de mine, cat si de persoanele dragi din jurul meu. Nu pot spune ca m-am schimbat neaparat si categoric mai am lucruri pe care le pot imbunatati la propria-mi persoana, dar simt ca sunt pe drumul cel bun.
A urmat apoi o doza de durere direct intravenos. Aveam o relatie superba, cel putin din punctul meu de vedere (sper ca si din al EI) la care nu as schimba absolut nici un moment petrecut pana acum, pentru ca fiecare a avut scopul lui, ne-a ajutat sa ne cunoastem, sa ne intelegem mai bine si multe altele. Cu riscul de a i se urca la cap, nu-mi pot imagina un viitor fara ea si nu pentru ca as fi siropos si absurd afirmand o dragoste bolnavicioasa, ci pentru simplul motiv ca viitorul alaturi de ea arata atat de bine si atat de plin de planuri incat nu m-as fi simtit intreg fara ea alaturi, sa ma tina de mana si sa ne completam reciproc. ....dar cum toate se termina intr o zi....Ceea ce pentru mine a reprezentat o experienta profunda, chiar daca la urma urmei a fost ceva normal...
Fiecare avem la un moment dat un prag in care ne spunem “Daca reusesc asta, atunci pot face orice”.....inca astept sa vad daca pot face orice...

No comments:

Post a Comment